Menno Rozema

Over Menno

Mijn wortels liggen in het klantcontact. Vroeger naast m’n studie heb ik al een bijbaantje gehad in de klantenservice en ben ik uiteindelijk doorgegroeid waardoor ik 6 jaar lang bij Iddink de particuliere klantenservice elk hoogseizoen in goede banen mocht leiden. Daar heb ik aan veel knoppen mogen draaien als het gaat om kennismanagement, planning, onboarding, opleiding, kanaalstrategie en klanttevredenheid. Hierna heb ik 4 jaar de leverancierskant van het klantcontact mogen ontdekken bij Tracebuzz/Parley. Door key-accounts als bol.com, Wehkamp, Albert Heijn, Knab, de Volksbank en de NS heb ik daar veel verschillende klantenservices van binnen en van buiten mogen meemaken.

Mijn passie is klantcontact. Een veelal onderschat onderdeel van een organisatie. Ik wil een bijdrage leveren aan het verbeteren, veranderen en belangrijker maken van de service bij onze opdrachtgevers en juist vanuit de klantenservice procesverbeteringen en productinnovatie creëren.

In mijn vrije tijd zaalvoetbal ik graag in 3 verschillende bedrijventeams en zoek ik de gezelligheid op bij vrienden en familie. Als ik ’s avonds thuiskom is er niets zo fijn als mijn vrouw en twee zoontjes weer in de armen sluiten.

Bakkie doen?

We gaan graag samen op ontdekkingsreis naar een passende oplossing voor jouw servicedesk.