Over Sarah
Mijn professionele carrière is ruim 10 jaar geleden bij Knab begonnen. Ik begon op de servicedesk, als bijbaan naast mijn studie Communicatiewetenschappen. De servicedesk was toen nog een team van 10 collega’s, waar we klanten belden om te vragen wat ze van hun Knab rekening vonden. Een jaar later was het succes van de online bank ook op de servicedesk te merken en werd deze al gauw uitgebreid en geprofessionaliseerd. Hier heb ik alles geleerd over goede service, samenwerken en plannen maken.
Na meerdere jaren leiding te hebben gegeven aan het service team, was het tijd om meer met de inhoud bezig te zijn. In het merk team van Knab heb ik me bezig gehouden met interne communicatie, meerdere vormen van klantonderzoek en creatieve projecten voor Knab klanten én collega’s. Het was tof om onderdeel te zijn van een creatief team dat elke dag bezig is met de klant.
Samen met een team aan de slag om een droom werkelijkheid te maken, dat is waar ik blij van word. Daarom heb ik dit jaar de stap gemaakt om me bij Boinc te voegen; we bouwen een gaaf bedrijf met elkaar, met dezelfde visie op service! Ik geloof dat veel organisaties hulp kunnen gebruiken bij het inrichten van hun servicedesk en daar kunnen wij, met onze unieke kijk op service en ervaring, goed bij helpen!
Ik woon samen met mijn vriend en hond in het altijd gezellige Amsterdam. Ik besteed graag tijd met vrienden, het liefst met goed eten en drinken en kan uren door de stad wandelen. Maar in de natuur zijn vind ik ook heel fijn, dus ik ga graag naar het strand, bos of de duinen. Daarnaast heb ik nog lang niet de hele wereld gezien, dus ik streep graag elk jaar weer een mooi land van de lijst af!