Over Boinc

Een toegankelijke servicedesk waar je écht waarde toevoegt en niet alleen vragen en problemen efficiënt afhandelt. Daar geloven we in. Daar hebben we verstand van. Wij zijn jouw onafhankelijke gids in de wereld van service.

Wij zijn Boinc, jouw gids naar mensgerichte service

Opgericht omdat we geloven dat service beter kan. Door te focussen op de mens, en optimaal gebruik te maken van de techniek. Door jouw organisatie in te stappen en er echt te zijn. We zijn pragmatisch en houden van aanpakken. Geen praatjes, maar gewoon doen. Geen complexe servicetermen, wel expertise en kennis. Vanuit onze ervaring en beleving kunnen we helpen. We begrijpen de waarde van service, en hebben de expertise om deze beter te maken.

Onze aanpak

Onze 4 kernwaarden

Dichtbij

We zijn graag dichtbij. Letterlijk én figuurlijk. We komen graag bij je op kantoor en zijn altijd in voor een kop koffie. We zijn mensgericht en helpen graag.

Aanpakken

We houden van aanpakken. We gaan liever meteen aan de slag zonder uitgebreide presentaties. We denken graag met je mee in efficiënte en slimme oplossingen. Niet te lang blijven praten maar gewoon dóen.

Idealistisch

We zijn idealistisch en hebben dromen. We gaan graag voor een 11 in plaats van een 10. We denken buiten de gebaande paden en hebben altijd een duidelijke stip op de horizon.

Energiek

We zijn energiek in onze aanpak. We gaan elke uitdaging met veel enthousiasme aan en nemen mensen graag mee in ons verhaal. Hard werken en plezier maken gaan bij ons hand in hand.

Ontmoet
ons team

Drie unieke experts, elk met hun eigen bijdrage aan wat Boinc zo speciaal maakt.

Bakkie doen?

We gaan graag samen op ontdekkingsreis naar een passende oplossing voor jouw servicedesk.