Onze workshops

Snel en laagdrempelig de basis vormen voor je servicedesk? Wij helpen met je servicestrategie – het verlengde van de bedrijfsstrategie. Essentieel voor je uiteindelijke klantbeleving, klanttevredenheid én medewerkerstevredenheid. Maar dat kost tijd toch? Dat valt best mee! Wij doen het werk voor je!

 

   Workshops begeleid door experts op het gebied van service

   Binnen een dag je servicestrategie op papier

√   Snel een duidelijk beeld én actieplan voor de komende jaren

Onze service workshops

We kunnen je helpen met het leggen van het fundament van je servicedesk of operatie. Het maakt niet uit of je nog helemaal geen strategie hebt óf je je strategie juist wilt aanscherpen. We geven richting aan je plannen voor de toekomst en maken belangrijke keuzes als het gaat over bijvoorbeeld je kanaalstrategie of de indeling van je team. Ook kunnen we je helpen met de gouden regels voor het vastleggen van je cultuur; de service principles.

Workshop plannen

Service Expeditie: Binnen een dag je servicestrategie op papier

   Een begeleide sessie op een door jou gekozen locatie

 √   Focus en aandacht voor jouw afdeling

 √   Wij bieden de structuur, jij mag het leuke werk doen!

 √   Gebruik van onze expertise op het gebied van service

 √   Binnen een week de uitwerking van de strategiesessie

We doen een strategiesessie om je te helpen met het formuleren van je servicestrategie. Zonder aparte strategie voor je afdeling is er geen richting of focus op de pijlers die belangrijk zijn voor je klantbeleving en klanttevredenheid. Meer weten over het belang van een duidelijke servicestrategie? Lees hier ons blog.

€950

Service Routekaart: Binnen een paar uur de gouden regels van je servicedesk bepaald

 √   Binnen een halve dag de basis voor je cultuur

 √   Een leuke en interactieve workshop

 √   Wij nemen alles uit handen

 √   Binnen een week de uitwerking van je service principles

 √   Service principles aan de muur? Dat kan! 

We doen een workshop om de service principles van jouw afdeling te bepalen en uit te werken. Je service principles gaan verder dan je servicestrategie. Ze leggen de basis van de cultuur op jouw afdeling en helpen je om altijd uitzonderlijke service te verlenen. Meer lezen over het belang van service principles? Dat kan hier.

€750

Pakketreis: Met deze combinatie leg je snel een compleet fundament

Wil je allebei de workshops doen? Dat kan! En dat voor een mooie prijs.

 √   De volledige basis voor je servicedesk compleet

 √   Een verlaagde prijs 

 √   Wij nemen alles uit handen

€1500

“De service principles workshop van Boinc heeft ons team geholpen. Er wordt snel gereageerd, ze zijn kundig en prettig in de communicatie. Vakmensen die meedenken!”

Tanja – The Energy Combination

 

Enthousiast geworden?

Waarom deze workshops?

We snappen dat je geen tijd of geld wilt investeren in langdurige trajecten maar misschien ook geen zin hebt om zelf het wiel uit te vinden. Daarom hebben we deze workshops ontwikkeld. Je hoeft zelf enkel de input te geven, wij zorgen voor de rest. We bieden expertise en structuur, maar vooral aandacht. Aandacht voor jouw afdeling.

Dat klinkt allemaal fantastisch, maar wat heb je er uiteindelijk aan?

 √   Je hebt een concrete invulling van je droom op papier, die je met iedereen kunt delen en waar je trots op mag zijn

 √   Je medewerkerstevredenheid én betrokkenheid stijgt naar nieuwe hoogtes

 √   Je klantbeleving wordt beter vanwege de aansluiting bij de rest van de organisatie

 √   Je klanttevredenheid stijgt vanwege een aansluitende klantbeleving

 √   Binnen de organisatie wordt service nóg belangrijker omdat het duidelijker is wat de bijdrage is van jouw afdeling

Meer weten?

Bakkie doen?

We gaan graag samen op ontdekkingsreis naar een passende oplossing voor jouw servicedesk.